senior 62 senior 62
434
BLOG

Zagadka drogiego paliwa rozwiązana.

senior 62 senior 62 Gospodarka Obserwuj notkę 20

Jako że pogoda sprzyja , to sobie leżakowałem na balkonie ,co niezawistnie wykorzystała moja małżonka która widząc pilota do tv (pozostawionego bezbronnie na czas leżakowania ) na ławie postanowiła udowodnić kto nosi spodnie w naszym mieszkaniu i pomimo moich próśb i gróżb by nie oglądała ,,Wiadomości " w TVP i ,,Wydarzenia "w Polsacie , oraz ,,Faktów " w TVN -ie bo to odmóżdża ( oczywiście kto ten organ jeszcze posiada ) włączyła o godz. 18 :50 na ,,Wydarzenia " w Polsacie , i dzięki małżonce , a właściwie jakiemuś ,,specjaliście " dowiedziałem się dlaczego pomimo niskiej cenie ropy paliwo w POlsce jest takie drogie.

Otóż ten ,,specjalista " stwierdził że w wyniku niskiej ceny ropy, Amerykanie zaczęli więcej jeżdzić i to jest POwodem wzrostu cen benzyny w POlsce.

P.S.nie wiem co to był za gostek , bo sobie jak wspomniałem leżakowałem , i tylko słyszałem tę wypowiedz , a nie chciałem psuć żonie wrażenia że jednak ma jakiś wpływ na pilota.

 

senior 62
O mnie senior 62

senior od zawsze

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka