senior 62 senior 62
253
BLOG

,,Sielanka " stanu wojennego

senior 62 senior 62 Gospodarka Obserwuj notkę 3

,Jechałem sobie dzisiaj na wieś busem , było włączone radio RMF ,gdzie dyskutowano o odebraniu ubeckich emerytur( mniejsza o to kto z kim bo wiadomo )

Nagle wywiązał się dyskusja między kierowcą a znajomym pasażerem że jak to nawet pionkom ( słowa kolegi kierowcy ) będą odbierać ?

Na to kierowca ,, podobno mają też odbierać sprzątaczką "

Piszę o tym że gościu ma na oko 40 lat , nie przeżył stanu wojennego ,ale ja znam jego teścia , mieszkał w bloku obok , to był jakiś wysoko postawiony trep codziennie przywozili go i odwozili gazikiem.

Nigdy nie byłem żadnym opozycjonistą nigdzie nie działałem i nie roznosiłem ulotek (WIEK  może mnie usprawiedliwić , ale co to za usprawiedliwienie ?), ale ,,dzięki " teściowi tego kierowcy o mało nie zostałem pozbawiony życia w wieku 19 lat

 

Wracałem od dziewczyn(teraz żona) i miałem pech że natchnąłem się na obstawę tego pułkownika , był to żołnierz i zomowiec , zomowiec od razu przystawił mi do piersi kałacha pytając czy mam przepustkę na godzinę milicyjną , gdyby nie zdecydowana reakcja żołnierza 
,,co ty robisz świrze "to może swój żywot zakończyłbym w wieku 19-lat

senior 62
O mnie senior 62

senior od zawsze

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka